Slut på veckan och slut på månaden

31 Januari



Och så har första månaden av år 2010 passerat. Nu återsåt 11 till av det här året!


Idag är det kallt! Kanske inte utöver det vanliga men burr vad min kropp inte tycks vilja vänja sig!?
Det snöar igen. Men jag måste rkänna att den kalla snön faktiskt värmer mitt hjärta en aning, Visst är det vackert ute?

Grannen har återigen plogat vår gård och det har resulterat i en gigantisk snöhög här utanför som barnen geonomgår noggrant med glädje just nu :D.

Snart bär det av mot ännu ett barnkalas. Idag sa vi till Johanna och Jimmie och fira deras pojk.. Tura att man inte kan få nog av godsaker ;) Inte jag iallafall och allra minst inte kidsen..


Vi hörs igen.. Vintra vill ha mat :)







Kommentarer
Postat av: sandra

sötnosarna!

2010-01-31 @ 13:29:00
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0