Skapar



Skapar dagens första inlägg helt utan några som helst idéer på vad det skall inehålla!
GRYMT SPÄNNANDE!

This day has totaly run away. Klev upp vid 10. Skjutsade barnen på kalas, åkte och shoppa loss i Tierp sen hem för att konstatera att bästa grannen vart här med trakotrn igen :)
Hämtade barnen och nu hamnade jag här.. LIKE ALLWAYS! Skulle ju plocka fram städvagnen och glänsa upp plejset men icke.. But I will.. Får ju fin besök ikväll.. Syster med karl och förhoppningsvis pillow med karl.. NAJS..
Blir lite färre här sörrni.. Shoppat några cidrus och laddat upp chipsförrådet. Nu snackar vi helkväll asså!!

Nej, här blir inga barn gjorda (som tur är) nu ska jag fixa mig en omelett eftersom jag totalt glömt bort att äta idag vilket min mage just påminnde mig om!

Kram på er gangsters




En gravid pempem i brudklänning!
Psst.. snart ska en verkligen provas ut!!! YIIEE





Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0