Nåväl.. Vad gör man inte?


My big big LOVE Tyra fyller ju 7 år idag! Och för att inte bryta någon slag tradition så har hon fått välja tårta :)
Och hon valde då en Hello kitty daimtårta Ofcourse. Mmh, skall bli hur spännande som helst tycker jag ;S NOT.
Innan mina barn är stora kommer jag garanterat att ha fått gått med i 113 tårtors klubben!
Undrar vad man får för det?
Några möjliga vinster skulle kunna vara:

* Bakform
* Resa till chokladfabriken
* En jätte stor semla BLÄ
* Nytt kök
* 4600 tårtljus som jag givetvis hunnit gjort av med under åran
Eller
* En liten cykelsemester till ungern (medtag egen cykel och matsäck)


Nej.. Nu ska jag och Bebsi chilla lite med andra bebisar ett slag!
So long friends



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0