My new frill



Här har ni en bjutifull bild på min nya frilla.. Eller nya hårfärg rättare sagt :P
Nu fattas det bara nån sjysst lugg eller NÅT.

Idag har jag besiktat bilen.. Gick ganska bra men lat som jag är så hade jag inte satt i ena sätet som skulle sitta i bak vilket ledde till nedslag och ombesktning! Dom måste nämligen veta att bältet till den stolen funkar! :c god damn!! Jag talade om att de bältet FAKTISKT fungerar men de räckte tydligen inte?? Vart är de här samhället påväg egentligen? - Va vad det jag sa? Är den fras jag kommer använda mig innan jag slänger lite fränt med håret och kör där ifrån med en rivstart efter ombesiktningen. Är jag smart ELLER? JO NI!!

Hur som..
Idag är paketet med Vintras nya tröjor uthämtat från shirtstore





Fina or what??

=)

Nu ska pemzan kirra lasagne sörrni.. Hennes mage kurriburrar.

Kärlek


Kommentarer
Postat av: sis

haha kläänt!

snyggt hår! <3

2010-01-22 @ 17:34:42
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0