Min bebis

Klev just upp och skjutsade dom stora tjejorna till skolbussen.
Sedan började dagen med att mata min skrutt som vaknar (som alltid) så glad och mysig!
Underbar tid just nu :)
Långa nätters nattsömn och relativt bra rutiner i övrigt med L O V E
Hon vill dock äta ALL THE TIME just nu?!? :O Vet inte om min älskade mjölk håller på att överge mig? Igår åt hon titt som tätt hela dagen o eftermiddagen men var iallfall inte nöjd vid sängdags utan fick i sig 1dl ersättning också.. G O S H.. vad knepgt saker kan va IBLAND!

AJA..Hon har nu börjat vända sig =) Något tidigt kanske eftersom hon bara är tre månader men kul.. Nu kan hon ju själv bestämma när hon vill träna nacken :P









Här har hon valt att kicka ner tiger och vrida sig mot TVen istället :)


Nu ska jag fixa till mig lite flshigt och ta med Vintris till babycafét! M Y S




Höres <3





Kommentarer
Postat av: Sanna [s a o s . b l o g g . s e]

Så himla söt ^^



Liam han hatar förövrigt att ligga på mage, men han är rätt stark i nacken ändå så jag tror inte det gör något... :P

2010-01-19 @ 16:29:13
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: evelina

Till Vintra: Hej kompis! vi saknar dej å din mamma så nu tar du å talar om det för henne sen masar ni er hit! va duktig du är lilla du å mkan vända dej å allt. men jag tycker att du kommer å visar.. och säger hon nej så tar du bilnycklarna rullar ut t bilen och kravlar dej upp i sätet där mamma eller pappa brukar sitta sen e d ba å göra som du sett dom göra så många gånger så det börjar brumma så e d bara följa magkänslan så ses vi utanför mej om en stund så ska ja hjälpa dej upp för trappen! pöss å Kram

2010-01-19 @ 23:49:37
URL: http://bangatannews.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0