Middag hos Backmans

Okeeej. Just nu sitter vi (efter) middagen som serverats hos mormor! 
Hon slog på stort minsann, trerätters (:
Macka med räkor och röktfiskröra till förrätt, stek till varmrätt och panacotta med mosade bär till efterrätt..
Det serverades även VIN bla till maten.. Och ni vet? Pensinärerna med enmiljard olika alkoholhaltiga drycker får gäster och måste då passa på att bjussa på dyra äckliga fina drycker.. Från likörer till julöl (: MY GOD! Några falskor burköl och en tetra vin duger åt oss! (När jag slutat amma) :)

Nu sitter mormor och skrattar högljudt till TVen och babe sitter och diskuterar NOGGRANT alla världens frågor med morfar.. Allt mellan Pastorer till att köpa mark :) inkl. gamla konfirmandtionsminnen... I DIE! you killing me slowly mother f*ckers!! Näe.. I like it... Men nu vill jag hem. Nu fåre liksom vara nog. Vi kommer tillbaka när vi blir sugna på middag igen you know? (:


Okidok..



En GAMMAL bild på mig och liten son.. Typ hundra år sen.. Jag har tydligen nåt på musklerna :P

pussinuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

det lät som en trevlig kväll! :D

i love you too, blir KUL nästa helg <3

2010-01-09 @ 22:53:32
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0