Mad day

Klev upp med en jäkla värk i magen! BLÄ.. Sitter fortfarande i en aning men jag har kommit överens med mig själv om att smärtan ska avlägsna snart :D
Idag har jag alltså bara latat mig.. Babe var i väg på förmiddagen och införskaffade en ny arbetsbil och sedan har vi kollat på film och smällt i oss OXFILÈ, potatisgrattäng och bea :P FreakinGOOD..
Efter det så hämta vi Myran och Jerry som spenderat lite tid med sin farmor.. Dom har blandannat fått gått på bio och fåt enmiljard nya kläder som alltid hon skämmer då bort små liven snälla farmor :)





Ikväll går denna härliga film som måste återupplevas! Måste verkligen kolla in var det var som fick en livrädd när man var liten (mindre)

SCREAM Kanal 5 kl 21


Adjöss




Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0