Krejsiii

Igår kväll när jag och babe var på väg att lägga oss o jag hade hunnit upp till sängen så hörde jag att jag fick ett sms..
Från babe: Hej
Snart pep det även i hans mobil (som fortfarande befann sig på våningen under.
Svar : Dö
Senare pep de i min: Älskar dig också
Jag svarade: Tig

Kul med mobiler ibland.. :) Ehh, nu kanske inte ni tyckte detta var så skoj som jag??
Anyway. Han kom upp till sängen där vi som alltid låg o fjantade och skrattade en stund tills jag frågade: Har du cyklat med tungan utanförmunnen någon gång?
Då vände han sig om och vart tyst??
Vad fan? Sånt gör väl alla?.. Exprimenterar när de är ensamma? Kanske jag som är lite udda bara?? :S
AJA! Whatever..?

Nu ska jag viiiila efter trippen till Tierp som icke ledde till någon öppnispremiär eftersom det idag var STÄNGT :C Just my luck


Knuss



Kommentarer
Postat av: bea

Ja just det.. är ju stängt på torsdagar. Men ber man personalen på dagiset så öppnar dom

ändå så att man kan vara där. Bara att det inte är någon personal. Vi brukar va där på fredagar eftersom Linnea är ledig då och hon vill gärna dit också. Kom annars ner på tisdagar mellan 10-12 då är det ju babycafe!!

2010-01-14 @ 13:58:39

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0