Kossa



När jag slog upp ögonen imorse så hade jag en känsla av obehag.
Lakanet jag stilla och harmoniskt låg på var en aning BLÖTT.
Fan, vad jag har dreglat var den första tanke som slog mig och inkontinensproblem min andra men jag konstaterade snart att det var något helt annat som kladdat mot mitt ansikte och kropp!

Man ska ju inte gråta över spilld mjölk men imorse var det precis det som hände. Inte jag då utan Vintra såklart! En hungrig liten tös som mer än gärna hade surplat i den där skvätten (litern) som kroppen tydligen själv valt att transportera bort efter en lång natt utan tömning.. YEA

Mjölkko är numera ett passande namn på pems.

Ciao



Kommentarer
Postat av: Frida

Haha gillar din blogg pemzan. Keep up the good work.

2010-01-25 @ 07:56:59

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0