Jag o skotern är osams just nu.. INNEHÅLLER MÅNGA FULA WORDS



Jag och Myran hade planerat en helrolig skoterkväll i den härligt mörka vinterkvällshelvetet men de slutade i total misär och skilsmässa.. BLÄ

Mjo, de var ju helkul till en början men sen tog vägdjäveln typ aldrig slut och efter en mördahelakroppen vändning så var vi glada och på väg hem men DÅ valde den fan att DÖ. Att överge och lämna mig där helt fucking alone and angry, WERY besviken...
MMh, sen var det ju så att någon smart sate valt att placera en ryckstart på den. Typ en sådan ryckstart som bara 32 åriga arbetsnarkomanssnubbar med massa sexiga muskler klarar av att dra igång!

Näe säger jag! Fick gå med myran typ 32 mil längs en snöig grusväg.. Tyra vart så trött att hon såg dom tre små grisarna med kläder ståendes på vägen :)
Väl hemma mötte jag den Glada och mycket positivt överaskade sambon som föreslog att vi skulle ta BILEN dit skotern övergett mig.. Vilket ledde till total misär och skilsmässa nr 2 eftersom BILFAN fastnade lite lätt i snödjävulen som lagt sig i drivor längs vägen..


Men nu är vi hemma, välbehållna och sams igen.. SMILE
Utom jag och skoteren förstås- GE MIG EN ELSTARTSSKOTER ELLER 5 KG MUSKLER :P

ADJÖ



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0