Istapp.nu



Jag vet hur en istapp känner sig :S

Kallt som tusan ute än..På gott och ont.. Har ju kallast o hela landet här hos oss! Helt unbeliveble.....

Idag ska jag och lillan på date <3 Wiie, hos Wennie (arbetskamrat) som fick sin flicka för en månad sen cirkus :) Myyys.
Tror det var ca hälften av dom anställda inom hemtjänsten som fick barn förra året! MINST. Rätt kul tycker jag dårå :P


Igår var de ju dags att vända tillbaka dygnet vilket resulterade i 5 timmars sömn inatt :( Vintra somna väl runt 22 så vi passade på att krypa ner i sängen samtidigt men jag vred mig fram o tillbaks, ut o in och upp o ned till ca kl 24 då Vintra vakna o ville käka. Hon somna om men inte mamma. Kl 1 ringde Tyras larm (trodde hon) Jag gick upp för att kolla vad som pågick vilket viade sig vara två påklädda flickor som var på väg till skolan.... Sötnosar!
Nåja. Slockna väl runt kl 2 och vaknade före 7..
Men ikväll tar vi nya tag :D

Hare bja!


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0