I´m back


Nu är jag tillbaka i verkligheten igen :) Sitter i soffan och suger på toastisar och hinkar läsk medans babe lirar hcokey :P

Hade i varje fall en härlig kväll igår.. Totaly crazy men ren tiopoängare ;)
Vi startade hos syster där vi höll på med att få igång lipsspelet halva kvällen innan vi konstaterade att vi konsentrera och drinkarna ist :P vilket också fungerade mycket bättre! Sedan vart en minst sagt härlig bilresa in till Uppsala där vi besökte platina.. Shysst place men på tok för stort för mitt lokalsinne ;)

Anyway, nu har mina ögon ledsnat på att vara vakna så jag funderar på vila dom ett tag medans jag placerar babe vid spisen.. Potatisgrattäng och köttfärsbiffar står på menyn..

Tjopp, tjopp



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0