Hur gammal kan en bebis bli?

Nu är iallafall min största 7 år (på tisdag) Helt fucking otroligt är det!! :O
Idag har vi i vart fall haft barnkalas och tack bästa babe för din insats! Älskar att leva med en man som ställer upp och finns i både vått och torrt! Always by my side L O V E Och barnen kommer vara dig EVIGT tacksamma för den fantastiska del du är i deras liv. Du tar på dig en viktig och krävande roll på ett obeskrivligt bra sätt!

Nu har vi tippat av barnen hos deras farmödrar eftersom Myrans ville fira henne i helgen <3
Vi ska därför passa på och ha en MYSkväll! Blir oxfilé middag med vin och musik vilket är guld värt i mina ögon! Vi har ju så sjukt kul ihop jag och kärlek! PLUSPOÄNG

Nej, nu vart mycket smöreri här så jag kan passa på att tillägga att babe i sin mormors lägenhet på ett äldreboende fick sig en rejäl spark på smalbenet efter att han dragit upp min kjol när jag böjt mig fram för att krama om hans snart 100 åriga mormor!
Hon vartglad att få se Vintra btw :P Söttanten <3

Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0