HORA

'MMH, kanske fattade att den rubriken skulle intressera och överaska folk! Kanske inte trodde att ni är så dumma att ni inte läser detta inlägg? Kanske VET att ni avgudar den rubrik som får er att bli så grymt nyfikna på vad som skrivs?
KANSKE vet att jag skriver ordet KANSKE för ofta meeeen I KNOW hur man får er på fall readers!* I love it

Jag har haft en så behövande och pratig kväll! Jag o pojkvän/sambo har gått igenom ALLT o lite till om vad som hänt från dess att vi lärde känna varandra tills idag via tiden vi blev ett. Och sånt behövs!!! Verkligen. Vad de än innebär för människor och upplevelser samt "dåliga" minnen så blir allt sammans en sån värmande avslutning och ett värmande resultat.. Plus att man blir som "på nytt" nykär när man får diskuterade den tiden man föll för varandra!!
Jag älskar min Andreas och kan 1000 orsaker varför men jag har en misstanke om att de skulle utråka er?!
Men jag kan säga så mycket som att jag vet vad ordet ÄLSKA betyder och det har jag min Andreasbabe att tacka för!!







Kommentarer
Postat av: sandra

jaa, jag vet. men vi orkade inte åka in, skulle bli mycket dyrare också. och filmen var så sjuukt bra iallafall! :D blev helt kär <3

2010-01-03 @ 11:26:01
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0