Hej Måndag



Tjena mittbena ;) Long time no brain.
Aja, kändes helkul att skriva så iallafall.

Klev upp kl 8 idag och skjutsade ungarna i vanlig ordning. Vintra fortsatte dock ligga kvar och snarka i den kalla, hemska och grymt motbjudande sängen under ett hårt täcke..

Skämt o- sido. Storebror låg och mös med henne ett slag innan pappsegos kom hem och kramades for a while.
Han hade tydligen så mycket att göra på jobbet att han kom för att hämta skotern :o WHAT? Vad är samhället på väg egentligen??
Ringde ett samtal till far som ÄVEN HAN var hemma idag!
Jag tar alltså ut föräldraledighet helt i onödan? Skulle ju egentligen kunna ha ett sjysst jobb med lön och vara hemma...
Äsch, trasseltext. Nu byter vi ämne :S






Den här skruttpullan har börjat skaratta nu :) YEEJ. But god, vad man får ligga i som förälder för att få dom till de :S Innan dom kommer igång vill säga..
Idag gav trycka näsan mot magen och samtidigt peta i hennes mun med hennes egen hand resultat i ett härligt kluckande barnskratt..
I cryed.. ofcourse..


Näe hörrni, de här håller inte!
Måste platta låret (håret) och få i mig lite kaffe = min falska energi som jag ska leva på hela dagen :P

Ska besöka Gävle och barnenshus inom kort så tjingeling lovers





Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0