Fredag såshjärna

Hejsan alla tvåtusentior!
Hur är läget?

Jag är sådär härligt bakis... Mysbakis skulle vara en bättre beskrivning på mitt mående! 
 Och så här tänker jag ha det HELA dagen.. Kommer bara gå omkring och göra saker i slowmotion..* NJUTA
En perfekt dag att bara ligga i soffan, kolla på massa dramakomedier och trycka i sig diverse godsaker såsom chips, dip, smågodis, läsk i MÄNGDER och kanske till och med någon toast slinker ner?
Dom stora barnen kommer tillbringa sin natt hos svärmor vilket betyder änu mer lugn och ro ;)

Befinner mig fortfarande hemma hos far som förtillfället står och kokar dillkött till oss och GOSH, vad gott det doftar! HUNGER..

Hade i vilket fall som helst en underbart rolig och bra nyeårsafton! Hoppas att ni hade detsamma.
God fortsättning friends!
Nu ska jag dega vidare!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv: Hihih okej ;) Tack !

2010-01-01 @ 17:27:12
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0