Framtiden säkrad!

Låg och kuckilura på hur jag skulle kuna bli rik i framtiden?
* Ärva från rika föräldrar går bort direkt.
*Vinna pengar lika så eftersom jag varken köper eller FÅR lotter särskilt ofta.
*Leva på rik man... Jo kanske, men då måste jag byta ut den jag har!

*ARBETA! Ja, men då slutade tankebanorna vid mina arbetserfarenheter!

Jag får helt enkelt öppna eget!
Emelies fönster och rövputs!
Är en jäkel på att putsa fönster och byta blöjor! Från bebis till döende!
Cleanare, Barnskötare och Underskötarska. Hur långt kommer man på det liksom?? Vad fasen?! Sadla om människa!
-
I will.






Kommentarer
Postat av: sis

jag tycker att våra föräldrar borde sadla om lite så att de blir rika och ger oss massa peeengar! :D <3

2010-01-05 @ 16:58:55
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0