ÅH NEJ

 

 

Vakna liksom ur väsrta VÄRSTA mardrömmen imorse..
Och det som ekade i mitt huvud var RÄDDA JOPPE!
- Minns ni de hemskaste barnprogrammet!? :O
Jösses
så rädd man kan bli av förritidenmänniskor som hysteriskt GER UPP sina egna liv för att rädda någon ful liten snorunges mjukisdjur?! Jag säger bara EN sak what the fuck?
Garanterat nån morsa med dåligt samvete för att hon inte ger sitt barn tillräckligt med uppmärksamhet som hittat på denna berättsle GARANTERAT :S

Min fösrta tanke imorse alltså! Go away you stupid joppeman... And never come back- spola ner the ugly birdbear for faack seeijk.
Sen fick jag lite ångest! Jag menar, han ju bara runt 5 bast och ändå sa jag så hemska ord..

joppeman... sorry.. men between u and me. Nallar are for sissys !!




Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0