Datorn is back!

Well well, ett dygn utan blogg, facebook, mail och diverse prylar klarade jag av! Nett och jämt iallafall :/
Ett exempel är ju att man olötsligt vill ha ett nummer till någon och modern som man är så äger jag ingen telefonkatalog utan gogglar allt här i världen! Ett annat är kontouppgifter, fylla på mobiler, håller kontakt och rätt ut sagt slösa bort tid på i allt vad internetvärlden innehåller..
Försår väl vad eran dag måste blitt innehållslös nu när ni inte kunnat uppdaterat era hjärnor med vad Pemelie sysslat med!

Hur som.. Det fungerade och det vart plötsligt VÄLDIGT rent här hemma plus att mina ben fick mycket nyttig motion och friskluft, dels av långpromenader och dels av träningspass!
Yes, me and my kiddo var på ett mamma, bebis pass idag!
Hon gillart HELT KLART!

Så nästa vecka (hör och häpna) införskaffas ett säsongskort på AKTIVERA för nu ska musklerna och mitt feta flås avlägsnas!














Pictures of the dygn!






Kommentarer
Postat av: sandra

duktiga, sötaste tyra!

2010-02-17 @ 21:36:44
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0