Lördag och vuxen

Så var det Lördag igen!
Jag vaknade med ÅNGEST, vet inte riktigt varför, drömt en massa skumt antar jag?! :O Men nu är jag bäck in  bissniss igen!

Ungarna står laddat och väntar ute eftersom de ska iväg på barnkalas! ÅÅÅ om man fick bli liten igen (för en dag) och gå på barnkalas, käka massvis med lördgasgodis och fördriva timmar med glädje i en snödriva!

Nej men vaddå? Jag är hellre vuxen. Som idag ska fördriva Lördagen med att STÄDA. Woho, vad jag känner mig laddad! Sitter här med spratt i benen, myror o byxorna och pirr i magen för snart gällere! Snart ska jag få bplocka med massa kladdig, härlig disk och dammsuga mig genom villan! Från rum till rum ska vi gå hand i hand! och har jag tur så hinner jag skura golven också!

Vi hörs senare Lördagsnjutare!

Kraaam


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0