Kan bara instämma.

Jag håller helt med er i valet av stol (tack för alla svar mina änglar) Och somsagt är VITT alltid VITT och den färgen som springer rakt in i mitt hjärta!

Finns det en vit och en svart syns den vita alltid någon millisekund före den svarta. Oavsett sammanhang! Kläder, möbler, tyger, målarfärg eller vad som!
VITT är alltid VITT

Somn sagt var,, Vi har några barn som i såfall kommer att sitta på dom ett antal gånger men hörrni? Vad gör det?
Dom är fortfarande från IKEA så jag antar att man har möjlighet att köpa nya efter en tids förbrukning :)

Nu ska jag paketera in minaningen trötta bebis (men glad ändå) i sitt overall paket och gå en lååång och välbehövlig promenad!




Vi hörrs igen <3



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0