Här sitter jag och hjärtar loss


Nyuppstigen och grymt fresh!
Nyvakenfresh är ett nytt ord jag nyss kom på! Damn I´m good!
Anyway.. Sovit HÅRT AS HELL tonight. Vintra gnällde till en gång under natten och jag höll på att dö av umattning när jag var tvungen att vrida hela groppen ett halvt varv, leta runt med handen efter en napp för att sedan stoppa den i hennes mun! But I did it! All by my self!

Ikväll ska vi KALASA, dels fira alla hjärtan och dels fira Vintra och Theo 4 månader resp. 3 månaders dag wiie.
Det bli med andra ord lite dinnering med festliga tillbehör här ikväll då Rockstars familjen kommer hit och myser <3 Det gillar vi, spec Vintra som tjatar om Theodor all the time! Gosh, vad brudar i den där åldern kan kära ner sig fort..


Pussas mycket idag!!
Nu ska ja rota fram min babes present!



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0