God dag

Hade hemskt gärna vilat skriva GOD MORGON där men jag insåg snart att det faktiskt inte är morgon längre. OSIS! Detta betyder alltså att även denna dag kommer att rusa förbi :( Skulle ju vilja ha Vintra såhär, åtminstone ett år till!

Imorse for example. Så gick jag upp vid 8 och körde tjejerna. Kom hem med en fortfarande sovande bebis. Lägger oss i sängen för att bara ligga och lyssna lite på tystnaden.. Well, well. Vaknade kl 10 av att Vintra låg och tjattra lite bredvid mig, Jag log tillbaka lite med halvöppna ögon, läste ett sms från babe om hur mycket he loves me. somnade om och vaknade en timme senare av att tjattret var nu lite mer ett hungrigt gnäll! Men vi hann busa, slita hår, brutta magar och flyga hellikopter innan vi klev upp!

ÅÅÅÅÅ. vad skönt det är att vara ledig <3

Snart ska jag kliva i nån najs mormor outfit och besöka henne! FIKA, ja tack! :P





Pyjamas mys!




(Hrrrmf. smutsig pyjamas mys)



PUSS



Kommentarer
Postat av: Ida

Låter som en riktigt härlig morgon,vilken sötnos men tiden går lite för fort!!!

2010-02-09 @ 12:56:05

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0