Mitt Liv

Lite jobbig info..

Som 3 (4) barns-förälder får man ofta en jäkla massa fårgor, påhopp och kommentarer och jag tänkte bara klargöra vissa saker just därför och just nu!

* Jag älskar att ha många barn
* Jag är grymt fertil, JA
* Jag är grymt nöjd med min familj
* Jag älskar vardagar men välkomnar helgen
* Jag är grym på att leka
* Jag skrattar OFTA
* Jag njuter JÄMT
* Jag får massor med kärlek VARJE dag
* Jag uppskattar och uppskattas
* Jag är ung
* Jag älskar krogen
* Jag är sjukt bra på att skutta runt på dansgolv
* Jag är grym på matlagning
* Är en förvånasvärt bra hustru (pris för massa vuxenpoäng)
* Tänker INTE ställa upp i nåt tvprogram som familjen annorlunda
* Avgudar shopping
* Älskar semstrar
*Är en skit bra förälder!
* ÄLSKAR MITT LIV

Och ja, vi tänker skaffa flera barn så ni behöver inte fråga!



Nu ska vi bege oss till lillemans dagis för att kolla in en liten tomte!

 

 


Kommentarer
Postat av: sis

allt det där veet jag ju redan :D <3

2010-12-13 @ 20:10:40

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0