körafast.se

Thessgull bad mig snällt att följa med mig till NÅN idag.. Typ vemsomhelstdesperat! (inte för att ni vart ett desperat val M & D)
Pemslem ställer upp och räddar KAI.

När det väl var dags för hemfärd så bad vi piiip att backa ut bilen från gården och vad tror ni händer?? STUCKED. In the middle of snow and storm!

Hur som kom vi hem kalla som istappar så det är alltså läge att tina upp.
*Lägga sig i ett varmt bad? (inget badkar)
*Dricka en kopp varmt the framför öppna spisen? (ingen brasa tänd)
*Smyga ner under filten "warm and cosy"? (inte införskaffat nån)
* GLÖGG? (Japp)



Och efter det ska jag slänga i lite mörk hårfärg vare tänkt.
OPERATION, MAKE OVER!



Heeej




Kommentarer
Postat av: matilda

Sicken tur att ni kom hem till slut, nästa gång backar jag ut bilen ::)

2010-12-10 @ 10:51:20
Postat av: kai

haha nästa gång gör jag det själv:D

2010-12-10 @ 12:18:41

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0