Julens alla dofter



Doften från älggrytan i köket värmer hela kroppen. Ååh, så hungrig man blir! Brasan spraker, ljusen är tända och varorna till knäcken framtagna! Hyasinterna blommar och sprider juliga dofter!

Ikväll siktar jag in mig på en mörk och snög långpromenad med grannen och efter det ska vi krypa ner i soffan till en film. Såg att day after tomorrow gick ikväll och trore eller ej men den har jag hittills missat så ikväll ska jag ge den en chans ;)

Julmusik har varit på större delen av dagen i vårt lilla hus och Jerry och Vintra har blvit gragna en sväng i pulkan.. Vilket fick bli en kort och mycket andfådd sväng på oplogade vägar :)

Nu ska jag återgå till min matlagning och rädda datorn från bebistrakaserier.



(terorist)



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0