Härliga Morgon!

Klockan har precis slagit 10 och jag sitter under en filt med en kopp the i min hand bredvid en underbart söt liten pojke!
Vi tittar på film och har redan påbörjat det moderna Fredagsmyset!
Superstart!

Vinter sover fortfarande sedan kl halv 8 igår men det kan hon behöva efter allt trassel med tänderna. 4 nya på väg upp varav 2 kindtänder...Stackars...

Under förmiddagen skall vi dock hinna bege oss in till Centralorten för att handla hem massa gott samt kika in på möbeln. Dom har visst någon trevlig utförsäljning av kläder..

Ikväll kommer någran vänner över på middag och jag tänkte bjuda på hasselbackspotatis, entricote och bea!
Allready hungryyy.

OCH
och och
IDOL 2010 ikväll som fetgäller.
Även om jag redan vet att Jay kommer ta hem det hela så måste jag bara få se och dreggla på honom lite ikväll!
Detta får man ju bara inte missa!

PLUS en (två) till bra
2 klädpaket påväg till mig. I´ve got mail..



Ingeeetkangåfelinställning kör pem på all day long! :D








Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0