GRAVID??

Läste på löpsedeln idag (vilket jag hatar mig själv för)
Att hon är på smällen!



Inget jag tycker illa om alls men jag tycker att expressen och aftonbladet kan ta i hand med sö&hör!
Skvaller som sällen stämmer överens med vad som ska tolkas!

Det kan alltså se ut på följande sätt;

EXPRESSEN

Vikoria och Daniel
ska äntligen
bli föräldrar
(bild på gravid mage)

Det som egentligen menades var
Viktoria och Daniel
ska få vara kattvakt
ett par dagar!


TYP


Meeen, om du stämmer så tycker jag att det är kul och säger GRATTIS prinsessan.. Och prinsen förstås!


Över till nåt i likväg
Ikväll blir det som sagt BIO med baby, M o D.
PARANORMAL ACTIVITY 2 skall inspekteras.. HJÄÄÄLP, så kul :/
Innan dess skall vi dock avnjuta mat på förhoppningsvis helt enkelt i Gävle.
Detta ser jag mycket fram emot.. Men det kommer jag med all säkerhet at ångra efter jag sett filmen!!!




Usch.. Jag vart fan rädd när jag satt själv på övervåning och spanade in typ 5 sekunder av trailern :(

GUD VAR MED MIG!!


Puss


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0