2010

Sista dagen på ett underbart och händelserikt år!
* Tyra fyllt 7
* Träffat underbara vänner
* Fått nya grannar
* Rustat badrum, vardagsrum och barnrum
* Vintra börjat krypa
*Bröllopsplanering
*Lång, ledig och underbar sommar
* Besökt sommarstugan
* Jerry lär sig köra cross
* Jerry fyllt 5
* Jag blev fru
* Josefin fyllt 8
* Semestrat på Kreta
* Vintra fyllt 1
* Vintra har börjat gått
* Jag har fyllt 25
* Fetstat och haft MYCKET kul under året
* Har testat pos. grav.test
* Firat en underbar jul
* Inväntar ett roligt nyeårsfirande.

Det bästa av allt är att jag fått delat allt detta med min älskade familj!
Men jag har inte haft TUR jag har tagit för mig och gjort det jag velat!

Styrka och ärlighet varar längst!


Nyårslöfte??
Inte kommit på nåt än
Men ska det bli nåt så ska det bli nåt BRA!




















GOTT NYTT ÅR




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ska ni ha barn igen :) GRATTIS isåfall <3<3

2011-01-01 @ 10:30:19
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0