weeo

Min helg har ju varit minst sagt GALEN. Men sjukt skoj. Kommer att minnas den med glädje LÄÄÄNGE!
Vart kidnappad med inpackning i håret, svettig o trött efter jobb ;) Och NEJ, jag hade inte anat NÅNTING, Förrän babe sa att han blev nervös o skulle gå och bajsa när Peter kom på bågen. Han öppnade en öl och satt sig bredvid mig och sa att det var dags för hångel. SHIIIT, nu äre dags tänkte jag. Inte att hångla med Thereses far utan att bli totalt utskämd någon stans på något sätt.

Vi hamnade iallafall hos Haglund i tierp där det bjöds på skumpa och öl. Mitt ombyte låg på bordet o straxt därefter åker en ögonbindel på och hörlurar till en mp3 spelare i öronen. Vi går en sväng och sedan klampar vi på något som jag var övertygad om att det skulle vara ett tåg men ICKE. Jag fick av mig bindeln och kom fram till att vi skulle åka buss till GÖTEBORG och mumindalen. Men en riktigt skitkul kryssning blev det ist!!! Jag har sålt kondomer och dansat nörddans. Samlat drinkpinnar och kallsong lappar, pussat besättningspersonal och stulit handduk.

Nu är jag hemma och fortfarande bakis men det är så in i helskotta värt. :D

Några bilder från systers kamera.











puuss


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0