Kidnappad

Idag vare babes tur att bli omhändertagen av sina vänner och vara totalt ovetande om vad som komma skall :D

Han har ju varit så HIMLA nervös inför detta så IDAG när det var dags för mig att hålla minen och få allt att gå ihop så var jag grymt nervös!! Inte lätt att lura sin närmsta!! :D

Hos hans mor vart han idag mottagen av alla grabbar  och just nu befinner han sig och lirar paintboll efter att få fara runt iklädd sjukhusrock och blöja :)

Farsan skickade ett vbildbevis som fick mig att LIIIIDA! shit, vad jag hade det bra ändå! :D


Rickard, Daniel och baby vid uppsalas station.



Själv sitter jag hos syrran o Martin som just nu lagar mat! Ikväll blire nämligen utgång för min, syrrans o Matildas del! Ska bli SÅ kul :P


Okej. Time to be fäbjulöss och onykter!


TJING

 

 


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0