kan väl inte va så svårt??

Hah? Tjena..
Fick ett fyra sidor långt brav idag från NORGE ang. barnens underhållsbidrag.. Förstod väl givetvis endel men hade gärna förstått hela ;) Underlättat med tanke på att det antagligen var rätt viktiga papper!
Men om jag förståt det hela rätt så ska jag antagligen få mera pengar. Dom har tydligen lite andra regler där. Glad att inte mitt ex flyttade till Finland för då hade jag tamigfan inte fattat ett knyst!

Aja. Det märks väl vad som händer o sker.

Nu blir en dusch för min del. Kom nyss hem från jobbet, svettig och jäklig och inte så värst mycket rikare heller men men. Varje krona är värdefull :)


Ha en skön kväll.

Puss

Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0