Du är allt jag någonsin önskat!

GOD morgon. Denna morgon känns faktiskt GOD. Sov fler än 6 timmar, har inte lika mycket huvudvärk och mår BRA.. Stressen tar lite energi av en sometimes! Men som sagt var. Det är det värt.
Jag har ju aldrig:
* Bajsat så mycket
* Sovit så lite
* Handlat så mycket
* Gråtit så mycket
* Drömt så mycket
* Planerat så mycket
* Stressat så mycket
* Haft sån huvudvärk
* Varit så glad
* Varit så nervös

Aja, listan kan göras lång.

Idag är det den 25 Augusti 2010
Om tre dagar. Är det Våran dag!

Idag: Kyrkan och pastor. Kyrkan gör mig numera trygg! ( My new home ) :D Alla våra altarvänner ( brudnäbbar och bestman) Ska deltaga. Familjen, Syster och Rickard. Åååh, ser ni?? nej klart ni inte gör men ögonen fylls av tårar IGEN..
Imorn: Simskola med Tyra, Församligshemmet ska FIXAS
Fredag: Fixa naglar i stan. Handla, HANDLA, församlingshemmet!
LÖRDAG: Vigsel..



Tjo och tjim

Kommentarer
Postat av: sis

fyfaan vad nervös jag blir när du skriver! haha! :D men oooh så kul! <3

2010-08-25 @ 14:40:40
URL: http://snowfell.blogg.se/
Postat av: anna

den där hade vi på vårat bröllop :D

2010-08-25 @ 18:26:31
URL: http://littlemiracle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart har du köpt klänningen? skit fin. :)

2010-08-25 @ 21:30:51

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0