I am a dreamer!

ONE DAY TO GO
En halv iaf :)
Nu ni ungdomar o gamla så KÖÖÖR vi. Hahahaha vad himla glad o lycklig jag är just nu. Skulle mer än gärna dela med mig till alla av mina vackra känslor.

Just nu sitter jag o klottrar med mina NYA vackraste naglar. made by Elin <3 TACK
Fick bli två blåa pärlor på tummen också så att det bli nånting blått till bröllopet! Finurligt va?

Idag har jag även hunnit inhandlat det sista till bröllopet och umgåtts met SÖTA Lena. Fick ett gäng underbart vacka blommor av na :) KÄRLEK

Nu inväntar vi oxfilé middag med grannarna och efter det blir det ett sista ryck i församlingshemmet. It´s gonna be awesome.

Puss på benet,







PS.
Ronja, det råkade bli lösögonfransar ändå ;P

Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0