FAN

fan, fan fan vad nervös man ska vara DÅ.
Klarade väl av kyrkan till vi skulle öva på att prata.. Säga efter prällen ni vet?? Kände hur hela fejset gjorde sig påminnt om ett stoppljus! VARRRMT.
Det gjorde ju inte saken bättre att lilla Rickard stod vid babes sida och kollade på allt ihopa.. Nu vet jag ju liksom att han förväntar sig ett tomatfejs igen :P
Jajx..

Detta ska gå bra pemslem... Detta ska gå jävligt bra!
THATS IT!

Men jag är som vanligt nöjd och lättad efter att ha kommit där ifrån. ÄNNU ett steg närmare!

NEJ. Ikväll äre jag som gör av med lite svett och tankar och tränar BODY PUMP!!


Puss


Kommentarer
Postat av: Cissi

Godkväll! Allting bra med dig idag? :)

2010-08-25 @ 18:09:44
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Kajsa

Hej!

Undrar bara om du skulle kunna göra mig en STOR tjänst och rösta på mig i en tävling? Klicka bara på länken och tryck på "rösta-knappen". Det tar bara 2 sekunder och jag skulle bli OERHÖRT glad!

Tack på förhand! :)

http://gogreen.se/picknicksm/entry/196

2010-08-25 @ 20:35:50

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0