?????

Hahahaha, BIG ful
Kollar in allsång på skansen och fick då se Linda Sundblads SJUKT läskiga uppträdande.. Shit hur hon såg ut :S

Aja. Det var inte de jag skulle ta upp utan bröllopskrafs.
Testa sminkning och färger idag. Första vart bäst. =D Sen kolla jag in lite grejs på nätet.. Ni vet ALLT handlar verkligen om det i min hjärna nu. Dagar o nätter, tänker, funderar, planerar o drömmer.
Kollade bla in ett webb program om hur man väljer vigselring. Jag hade ju en bild i mitt hvuvd såklart. Och vips... så har jag designat o beställt min egen ring ( och bby´s ) Och hörrni. NU E DOM KLARA... Wiiie.

Nej, hejs å länge


Kommentarer
Postat av: sis

men guud så kul med ringarna! :)

varför lade du inte upp en bild? jag vill se! :) <3

2010-08-03 @ 22:44:22
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0