And of we go

Ännu en dag börjar lida mot slut. Ännu en dag ÄR slut närmare bestämt.
Men måste förvisso meddela att jag hamnat i något "ta vara på dagen syndrom" Nu när man som i väntans tider och småbarnsförälder lagt märke till att varje dag flyr i en hastighet utan dess like har jag lärt mig att stanna upp och känna. Så fort man har något att se fram emot tycker man vanligtvis att tiden stannar men nej, till och med då rusar den i helt obeskrivlig takt. Gammal? ;)

Är jag tråkig? Haha.. :P
Vet att mina inlägg förändrats något den senaste tiden men så har även mitt liv.
Ingen dag är den andra lik men på något sätt precis den samma.

Nu ska jag avsluta och lägga mig tillrätta bredvid baby i soffan.
Film och chips står på kvällens schema :D


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0