yes I know


Men musik är så mycket mer än bara toner och melodi! Det är ord och mening! Jag är helt sjukt inlindad i ett täcke av musik. En form av meningar och motton  i texter som sjungs ut! Ni vet hur karaktärerna i alla disneyfilmer sjunger i någon form av kommunikation mellan varandra? Sånt sker ju visserligen inte mer än i filmer och musikaler (förutom hemma hos mig och babe när jag och min falska röst får cpryck och drar en underbart vacker melodi för babe) Jag kan se hans smått generade och "vad fan gör du" leende smyger sig på. Hans halvt nedåtlutande ansikte i profil och "smilerynkorna" från hans ögon letar sig ner till kinderna.
Haha, god what I love you!!

Ikväll har faktiskt jag och min fanatsitska fästman planerat resten liv i form av äktenskap. Alltså weddingplans. Skrivit gästlistan och planerta allt ifrån limosinåk till kläder! GISSA OM JAG LÄNGTAR???? Ihhhh, vad kär och lycklig jag är! Ni kan inte ana polers! He´s my man!


Meeeeen, vi hörs :):)















Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0