Värme tack

Sitter just nu och spånar runt lite bland utlandsresor till mig och babe i höst! Men vad jag längtar!!! blir dock ingen två veckors med tanke på att vi ska lämna ifrån oss barnen :) Men är det bröllopsresa så är det! <3
Man blir alldeles tokig i huvet av allt som finns kan jag enekelt meddela så det får nog bli en tripp till resebyrån för oss ist!

Några bilder på min modemedvetna bebis!






Sötare kan man ju bara inte vara!



Jaha, nu ser jag vitt fult snö falla ner utanför fönstren. SUCK! Äsch fan. Orkar inte deppa över sånt! Jag är alldeles för lycklig just nu för det! Såååådeså.





Kommentarer
Postat av: Bea

Men gud så söt i hatten!!! :-)

2010-04-21 @ 11:10:29

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0