Usch

Deppig igen eller? - Jo..
Fan, vad irriterad jag blir på vissa saker. Eller rent av mår dåligt av vissa saker! Som ni vet så har vi 4 barn i våran familj! och deffinitivt inte 1! Vissa människor är väldigt bra på att favorisera vilket gör mig så GRYMT ont! Jag hatar verkligen sånt. Nog kan man bry sig mer om sitt eller sina närmsta men man ska då fan inte överdriva eller visa det för barnen!! Vissa saker börjar gå för långt och snäll som jag är så har jag bara varit tyst och tigit men när det drabbar mina egna barn blir jag fanimig GALEN!

USCH. För sånna människor! Egoistiska, fula, slappa, falska jäkla besservissrar!!!

Kan ju passa på att berömma mina föräldrar, mor och- farföräldrar och syskon för att ni ALDRIG skulle komma med EN present eller pryl till EN utvald unge VARJE jäkla gång ni ses.. Och dessutom lägger ni er heller inte i hur man ska handskas med som små lievn! Ni gör allt (samt Andreas) en förälder/bonusföräder (morföräldrar) kan göra!
Sen finns det vissa andra som VERKLIGEN borde se från ett annat perspektiv!


Och JA! Jag ska ta bort snöflingorna!!!!




Kommentarer
Postat av: Ronja

vilka har varit dumma nu då? pyss

2010-04-13 @ 20:26:05
URL: http://pillowfights.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0