Sola eller?

Självklart! Underbart väder ute. Jag har slagit upp solstolen på framsidan och Vintra ligger i vagnen och snarkar bredvid! (Medans min baby fixar badrummet) Rättvist skare va!

Ikväll grillar vi fläskfilé och till det blir det sallad och potatisgratäng! Ska TRYCKA i mig kan jag meddela! 17 gubbar vad jag är hungrig... Blir bara jag, baby och Vintra eftersom dom stora kidsen ville tillbringa natten hos svärmor .9

Igår  blev det somsagt kinamat! Vi som kom (ett gäng på närmre 13 pers) Tog väl upp hela restaurangn (så nej, den är i varriant MINDRE) Det var gott, pratigt, trevligt och alldeles perfekt! Efteråt fortsatte vi kvällen hos T´s föräldrar där jag och babe ebställde vigselringar av P :) Hoppas och håller tummar för han får ihop nå vackert :P

Bebis hade skött sig alldeles utmärkt hos famror <3 Sööötunge! Inga problem alls och som tur var tog hon henne hela natten så jag och älskpälsk fick sova ut.

Mina bögiga menshormoner fick mig dock att gråta en skvätt på morgonsidan men efter ett underbart samtal (och nakenmys) med min karl vart det bra igan. Haha :) - Förlåt MICKE! :P

Hursom, nu är jag lite seg i kolan och ska ut och njuta av the sunshine ett slag till!

Puuuss


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0