SOL

Vistt är det fint väder idag? I like it! Har varit iväg en sväng till mormor och hämtat MIN tvätt ;) Kämpgt att leva utan tvättmaskin!!
Vintra sover så gott trots sin förkyling! Nu ligger hon ute i vagnen och trynar och i natt sov hon mellan kl 21 och 10 imorse! Helt otroligt. Antagligen för att snor tar på krafterna :P




Testade den här igår men det var nog jag som åt upp 75% Ingen höjdae med mat alltså :) Men den var fasiken GOD! Såna där härliga smaker lyckas man knappast få till sjalv! Vill minnas att jag rörde ihop både det ena och det andra när Jerry var liten och jag var snål men nej! Brukmaten ÄR godare och innehåller MASSOR med vitaminer och inget salt! Sen ska vi inte tala om fantasin, tror att det resulterade i 3 sorter frysta rätter som lillemans smaklökar fick enformas med :P
Aja, Så länge dom äter och mår bra ska vi vara glada!

Nu funderar jag på att städa bilen! Älskar när den glänser och luktar gott! Då matchar vi varandra så bra liksom ;)


See U


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0