Små skor

Vintras kanske hur söta som helst nya skor. Plus en kofta från LINDEX.
Bara lite av alla kläder hon fick av sin söta far igår <3





Visst är det helt underbart väder idag?
Hur skönt som helst vilket givit mig energi till en lååång promenad med hunden, babe och Vintra! Mys* Och inte bara det, Jag var iklädd min skinnjacka IGEN, VÄLKOMMEN VÄRME!
Ikväll blir det påskmat/fira Mickemat och efter det får vi besök av Matilda med pojkvän samt Avesta And! Ska bli himla skoj!


Hörs later.



Kommentarer
Postat av: Bea

Åh det är ju så sött! Precis den där koftan och dom skorna titta jag på och var på väg att köpa men blev inte av sist jag va till stan.

:-)

2010-04-03 @ 23:05:42

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0