Så bra

Jag har varit en sån otroligt duktig hemmafru idag! Skulle inte förvåna mig om Mona Sahlin kommer och delar ut något slags "supermummy hot and crazy pris" till mig!

Jag har:


*Dammsugit hela huset (babe tog dock övervåningen)
* Städat Jerrys rum KLINISKT jädra rent alltså!! Vilket behövdes efter att han fått sköta städningen själv där inne sen vi flyttade in ;)
* Bäddat rent i samtliga sängar!
* Borstat mycket hårig hund
* Fikat hos grannen
* Hanterat 8 kg köttfärs
* Rullat köttbullar av 2 kg!!!! GOSH. Men du...? Gissa om det var gott? :P MHM..
* Bara spelat spot the difference ca 30 minuter på HELA dagen.
* Planerat lite ekonomi and annat viktigt stuff
* Städat köket noggrant och bra!

Ser ni? Och dagen är inte ens slut än liksom! So proud people, soo proud!

Och som belöning på detta så delade jag och bebis på en päron och mangopuré burk! SÅÅ HIMLA GOD!




Puss


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0