Nu ni

Hare handlats i massor vill jag lova. Vet ni hur skönt det känns ellör? Hur bra som helst kan jag då tala om.
Kan bli farligt för kontot om jag ska fortsätta shoppa loss med T?? Oj, vad många timmar vi fördrivit bland butikerna idag :) Handlade faktiskt en hel del åt mig själv också. Jag kan faktiskt det när jag väl lägger den sidan till..
Och som klippt och skuter hitta jag ett par vita jeans på Lindex barnavdelning. 69 spänn är väl inget att bråka om? :D Storlek 170 satt perfekt ;)
Men hörre du vad man blir TRÖTT av att springa runt på köpcentrum om dagarna.. Sitter just nu bråkar med mina ögonlock som vill förslutas. Men men, 10 timmars sömn på det här så skulle dygnet vara oöverträffligt.

Tack älskade T för en kanon dag!!


Och för er som orkar bry er så införskaffade jag idag:

Till mig själv
* Lång munkjacka på BIKBOK
* Jeans på LINDEX
* Musse t-shirt från CUBUS
* 2 behå(ar), ett par trosor, en bikini överdel, puder, ögonskugga, deo och ett linne på HM.
* Tygskor på DINSKO

Till vintra
* leggins och bamsekjol på LINDEX
* LOGG tröja, strumpor, leksak och jeans på HM

Till Tyra
* Leggins från LINDEX
* Bikini och hårspännen (hello kitty) Samt en pyjamas från HM

Till Jossan
* En pyjamas från HM

Till Jerry
* Solbrillor från LINDEX
* Jeans från KAPPAHL

Till Babe:
*Tröja från CUBUS


Done.

Puss



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0