Men vad fan??

Ju mer jag städar ju mer skit hittar jag som bara MÅSTE göras!

Jag måste nog komma till instingt med att jag SUGER på att städa. Planerar det hela helt hller om buller! GAAH.
Börjar här och slutar på nå helt annat ställa. Alltså vad jag har jag för problem egentligen?? Just nu har jag. Börjat fylla diskmaskine och diska det som vart över! (btw, Hemköps egna maskindiskmedel SUGER) Jag har plockat bort alla onödiga tidningar som ligger och dammar under vardagsrumsbordet men inte dammat. Plockat upp hälften av alla Vintras doppresenter till hennes rum, Tömt ur ren tvätt i soffan. plockat bort smutsig tvätt från soffan (många minus att INTE ha ett fungerande badrum) Vattnat blommor på tokförsent vilket fått mig att komma fram till att vi borde ut 90% av alla nuvarnde mot NYA!

Men säga vad man vill om städning men terapi må det väl ändå vara? Har under tiden jag yrat runt kommit fram till att vi ska köpa nya trädgårdmöbler, planerat min framtida ekonomi samt morgondagens schema innan grillpartajet kan påbörjas!

Ta tag i allt sammans igen kanske??
SUCK



Ps.
Det här är min BÄSTA vän när det gäller städning
vi är liksom OSKILJBARA! (om det nu finns ett sånt ord?)


Kommentarer
Postat av: Anonym

oskiljaktiga

2010-04-29 @ 17:59:16

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0