Me and the sunshine!

Vi är liksom liiiiite vänner nu kan man säga! Jag har helt förlåtit dens frånvaro igår eftersom jag i morse fick slå upp ögonen till 1, Min sexiga babe alldeles naken o go´ och 2, solen som sken in på hela övervåningen. LOVELY!
Kissvänligt väder skulle man kunna uttrycka det eftersom jag denna dag måste vädra röven utomhus emellanåt innan toaletten kommer på plats igen! KNIIIIIP.




Ska snart bli ett med dammsugaren eftersom jag kommer få fin besök ;) C och T kommer med sina bebbar hit. MYYSigt värre va? Inte att suga damm alltså utan mammadejten.


Åh. Hörrni, hör här.
Ikväll ska Vintra lämnas till barnvakt för första gången och nej, jag är inte gråtfärdig eller nervös eller sugen på knark. För att hon kommer vara ca 200 meter från oss hela tiden :P Hon ska få tillbringa kvällen hos sin farmor eftersom jag och babe ska ut på en GALEN kväll i Tierp. Blir kinamat och lustiggörande dricktillbehör. Vi kommer inte att äta ensamma utan som jag förstått så blir vi ett gäng :) Thessipuss med familj och FÖRÄLDRAR och jag kan ju inte va sämre så jag bjöd med min söta far! Spännande va? :) Haha, kommer bli skiit kul tror jag bestämt!


Nej, dammasuga vare!

Tjing.



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0