LILLSKIT


1 vecka



6 månader!

Min pyttelilla bebis blir STOR. Idag är det precis ett halvår sedan hon kom till världen. Jag vet att alla säger detta all the time men tiden går för fort, to fast, springer iväg och ja.. You get it!? Kan inte förstå hur det ska vara meningen att hinna med allt man vill under sitt endaste liv?! (SNÅLA GUD)
MÅL hörrni, det är nyckeln. Man måste ha mål. Det är något jag har konstaterat för länge sen!

Hur som. Vi ska ju kanske inte fira hennes halvårsdag på allra trevligaste vis med tanke på att det idag är 6 månaders vaccination inplanerat! Stackars plutt! Babe få följa med igen. Klarar inte ens av att vara i samma rum när nålarna ska in i hennes ben.. FYYYY! Men det är ju en god gärning ;))

Men jag ska glädja henne med att hon får leka med Theodor och Harry senare! Gonna be strålis!


Hejsålänge!



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0