K-holm??

Hello friends!

Åter en solig dag.. Eller förmiddag åtminstone eftersom jag hörde på väderleken att det skulle bli både snö och regn idag?!? Vart fan då, är min fråga????


Aja, sovit ut imorse IGEN. Lovely. Babe har lite semester nu så han kan fixa klart badrummet som aldrig sätts igång före kl 10 på morgonen. Undrar varför? :P

Idag tror jag att jag siktar in mig på en tripp till mormor. Var lääänge sen nu! :) Min söta mormor <3
Ledig Sandra??

Nej, mata bebis så man kommer igång nångång. (rekord i å´n)


Pusssålänge



Kommentarer
Postat av: sandra

haha JA man får ju iallafall något för det man betalar! förutom sjukhusbesöket som jag struntade i, höhö!

PUSS babe

2010-04-27 @ 19:17:55
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0