Grow up!

Alltså.
Ursäkta mig men ibland kan min syn på "vuxna" människor göra mig en aning förvirrad!

1: Man tävlar inte om vilket barn som kan mest eller rent av hittar på vad sitt barn kan eller hittar på mongolidiska ursäkter angånde varför barnet inte lärt sig vissa saker!
(Fan, låt dom va)

2: Man letar inte IDIOTISKT efter nya vänner att dela ALLT med. Inte så desperat att man tar dom man länge talat illa om! (Falska svin!)

3: Man blir inte "bästisar" på några veckor. (Ja, ni hör ju tom hur det låter)

4: Man reagerar inte som ett praktsvin bara för ett vänner sedan förr får nya vänner. Eventuellt ogillade av prsaktsvinsvännen!

Sånt här sysslar man med i 15 års åldern, MAX! Vissa människor ska INTE ENS HA BARN!!! Misshandlande falska egositer!

Men gå ihop och bilda en grupp ni era mobbade nördar! Känn er bättre än varnandra hela tiden! FY SKÄMS!


PS! Man kan inte binda fast en karl i hemmet! Man fattar när kärlek är kärlek! PIIINSAMT!!








Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

Du har verkligen en hel mysig blogg, jag önskar dig en toppen dag!

2010-04-13 @ 11:56:14
URL: http://floosan.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0